sembang kedai kopi

halluuuuuuuuuuu... dah isnin... dah isnin.... apa nak blues blues nih.... kumpul mood... jom... hehehe... apa nih... asyik nak cuti jer... kang kempis wallet tuh...hehehe...

malas nak citer apa2 pepagi isnin nih.... jom sembang2 kedai kopi... aku memang suka lah sgt lepak kopitiam... sebab kopi nya emmang kawwwwwwwwwww....

tapi kan.. kengkadang..kita rasa hilang identiti kopitiam tuh...bila kita dok lepak makanan lain selain..kopi ..roti bakar dan seangkatan dengan nya tuh.. aku rasa cenggitu lah.....

garlic toast... still carry the toast kan... just to be more craetive kot... hehehe.... sebb takde jumpa garlic2 bagai nih kat kedai kopi those days kan... tapi layan jugakkk

the original toast... still ingat dolu2..makan roti bakar kat stesen ketapi kluang...dia bakar guna arang tuh... mungkin tak banyak beza rasa pada orang yang tak peka macm aku... tapi menarik kan...

mee gorang mamak kat kopitiam.. look simple.. tapi tak mengecewakan.... haziq terus tunjuk nak makan mee nih... masa aku dok selak2 menu...

this boy dah pandai makan sendiri tau... going to be 4 soon dah kan... sebab dia sorang... selalu jer kita suapkan bagai... but now... dia yang nak makan sendirik...

'kenapa along pusing2 garfu tu...? ' soklan yang kadang2 dia tanya bila aku suapkan mi... emm skang dia dah pandai aplikasikan..hehehe.. bila makan mee sendirik....
another version of kopitiam... hehehe.... kemaman mari aaa.... tatau lah originally from kemaman... atau dah di franchies kan....
the set comes with half boiled eggs... hehehe... aku kalau kopitiam nih... hari2 gi bekfast sini pun takper....
sesapa free weekend nih...jom kita breakfast kat kopitiam... :D ...








Comments

Liza said…
the mee goreng nampak sgt sedap!
adenium said…
liza - yess... rasa pun best.. wpun nampak simple... pandai haziq pilih.. :D

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan