ada dua pilihan.. tapi dua2 aku nak... camno...

tajuk macam haper jer... pilihan apa lah kan... kalau dah kata pilihan... kene lah dapat satu jr.. takleh nak dedua skali kan... dan mende nih... memang kene satu ejr at one time... kalau bleh dedua ..memang aku usaha jugak untuk dapatkan dedua... hahaha

apa pilihanya... ??? emmm.... aku macam nak share... tapi belum sampai masa nak share..... tapi nak buat gak entri nih... biar lah kan... dah dari takde citer... baik aku citer gak kan..heheheh....actually... aku dah tetap dengan apa yang aku plan tuh sebenarnya... takde berubah dah pun... sebab yang sangat kuat kenapa aku tetap pendirian sudah ada... dah tuh..mlas dah nak tukar2 plan...heheh

skali... aku dapat sms dari sorang akak nih... bagitau... something... yang dia baru dapat info nih... emmm macma menarik... tapi .. takper lah kot... dah sebab tak boleh nak dapat dedua satu masa... aku stick to my plan...

nak jadik citer... aku ingat aku dah reply text akak tuh... rupanya tidak... aku tersave... (adakah ini kebetulan..atau.. aku lebih berhak untuk tukar pilihan...?? )...kebetulan..aku plak text akak tuh.. nak tanya mende lain... skali akak tuh kol... dan tanya lagik.. dan cerita in details.... mula lah berbelah bagik.... tapi aku masih ada points lah kenapa aku taknak ubah plan... tapi.. akak tuh kata... aku still gak bleh dapat mende yang aku nak tuh... adoiiiii... camno....

bleh tak... aku ambik sekerat2...hehehe... permulaan jer lain sket...lps tuh..terus follow agenda akak tuh... sebab... tujuan dan matlamat yang sama.. starting point jer dari hala yang berbeza...
ntah lah... aku pun dah tatau nak wat camne.. heheheh....

korang rasa... aku tukar plan ke... atau stick to what i have plan...? hehehe... dah lah citer tak clear... dengan korang yang tatau ujung pangkal citer.. nak tanya korang plak erk... ntah haper haper jer aku kan...heheheh... bila tanya... adik badik.. dan kengkawan terdekat yang dah mengetahui... dorang kata terpulang lah.. sbb .. takde banyak beza pun... cuma pilihan kedua nih... LEBIH MENARIK... aku pun akui memang lebih menarik... hehehe... ada sehari dua lagik nak pikir nih...

emmm... being me... kadang2 kalau pilihan itu tidak memudarat kan mana2 pihak.. aku malas dah nak ubah ... hehehe... tapi kali nih ntah lah... will see..heheheheh... apapun pilihannya itu...aku doakan ianya yang adalah yang TERBAIK...

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan