pesta buku

hahaha... dah abis pesta buku pun... baru aku nak citer pesta buku.... korang gi tak...??? aku gi lah kejap .... tuh pun seb baik.. ada orang nak heret aku gi... bukan apa... aku malas nak gi nih... sebab parking ken main lah susah... emmm..

aku nih biaalah kan... tak suka crowded nih...hehehe.... lebih senang aku gi carik buku kat MPH jer...hehehe... ye lah... buku2 yang aku nak carik pun tak banyak diskaun pun... hehehe...

series memang ramai lah orang...tuh pun gi hari keje... kuar awal sket... sket jer awal pun.. sebeblum lunch... so terkejar2 lah kitorang....

tengok2... adoi... ramai jugak orang... emm.. tatau nak carik buku apa... end up.. tak beli buku pun... ada lah jugak few buku in mind... yang nak di carikkan... tapi dok serabut ngan orang ramai mengunjung satu hal... orang ramai sgt dok promote itu ini... adoii... malas aku nak carik itu ini... hahahaha...

so .. emmang takde lah habuan aku ke sana arituh... sajer jalan2 cuci mata jer lah... cuci mata tgk buku.... hehehehe......




Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan