aku dan lagu : dying ain't much of a livin'

korang minat bon jovi tak... jon to be specific...heheh... i'm a big fan of him... of the band.. memang giller lah minat...skang minat jugak... cuma tak lah macam zaman dolu2 kan.. takde lah taksub... tapi still follow ...
aku mula kenal jon bon jovi nih.. agak lewat gak kot... masa dia dah release album BLAZE OF GLORY... jatuh chenta dengar suara dia memula nya... biasa orang suara best nih... kehenseman dan kemachoannya kureng kan... but not jon... heheh
so.. since that lah... aku jadik big fan nya... so aku beli balik kaset lama2 BON JOVI... msa tuh kaset lah lagik kan.. tapi paling aku suka memang album BLAZE OF GLORY... dulu aku ada kaset tuh... 3 4 tahun lepas..aku nak carik CD.. merata2 tempat lah aku tak jumpa... tapi last skali juma jugak tau... nak tau katne... kat MEDIAMART kat germany nun... rege dlm 8euro jer... terus rembat... aku selalu dan suka sgt masuk MEDIAMART nih... nak carik cd2 lama yang tak jumpa kat sini... tapi masa tuh aku lupa tentang movie YOUNG GUNS II... ada tak sesapa yang dah download citer tuh.... puas dah aku carik kat market takde,...malas plak nak download...heheh... sapa ada ..aku nak pinjam erk... :D

lagu2 bon jovi nih... memang mempengaruhi hidup aku... masa tuh.. tengah remaja kan... susah nak cakap... jahil sungguh lah masa tuh... kalau album blaze of glory tuh... aku dah hafal dulu... so.. macma terikut2 jugak masa tuh... so.. mungkin dari pengaruh itu jugak.. aku macm aku skang nih... paling aku rasa ... ignorance lah... sebab aku rasa... dlm lagu2 dia.. memang tepat dengan apa yang terjadi dlm dunia nih...
since that jugak.. aku tak kesah apa yang orang buat .. janji tidak mengganggu gugat beberapa perkara yang penting untuk aku hidup... hishhh emmang kuat lah penangan nya dulu... tapi..jgn lah salah anggap.. bukan semua budaya itu aku suka2 ikut... tapi kehidupan tuh lah lebih kurang...heheh... biasalah waktu tuh kan... tgh nak kenal erti hidup....
malas lah nak citer panjang lebar...hehehe... jom layan jer lah lagu nih... suka sgt lagu nih... errr..semua lagu JON BON JOVI aku sebenarnya..hehehehe...kalau korang nak tau... dlam album BLAZE OF GLORI nih sumer lagu memang power giller...bagik aku lah kan..hehehe




A whiskey bottle comforts me
And tells me not to cry
While a full moon says a prayer for me
I try to close my eyes

But the night's there to remind me
Of the guns and the early graves
The ghosts appear as I fall asleep
To sing an outlaw's serenade

Dyin' ain't much of a livin'
When you're livin' on the run
Dyin' ain't much of a livin' for the young
Is it too late to ask for forgiveness
For the things that I have done
Dyin' ain't much of a livin' for the young

The desert's been a friend to me
It covers me by night
And a snakebite's not my enemy
But it taught me how to fight

All this fame don't bring you freedom
Though it wears a this disguise
When an outlaw is just a man to me
And a man has to die

Dyin' ain't much of a livin'
When you're livin' on the run
Dyin' ain't much of a livin' for the young
Is it too late to ask for forgiveness
For the things that I have done
Dyin' ain't much of a livin' for the young

Solo

And I hope someone will pray for me
When it's my turn to die... pray for me
Chorus

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan