congratulations meme

skang mesti sumer dok cakpa pasal result SPM kan... emm... a bit kecewa jugak dengan meme... she's the youngest... we all the sisters... expect more from her... tapi... aku takde lah nak marah kan.. walaupun tak dapat straight A.. walaupun itulah harapan aku kat dia...

tapi ..meme kene buat muhasabah diri... kenapa meme tidak cemerlang... sedangkan peluang untuk cemerlang memang ada... apa sahaja yang meme nak.. jarang tidak dapat..kecuali mende tuh.. tak berfaedah..so kitorang buat tatau...

apa pun... meme ..bangga lah dengan semua A yang diperolehi... walaupun ada beberapa subjects yang tidak A...selepas ini... berusaha untuk lebih cemerlang macam kakak
... meme jer sorang lagi yang along harapkan untuk dapatkan peluang kejayaan dalam pelajaran lebih dari apa yang along ada....

apapun... congratulatios meme...



Comments

Anonymous said…
congratulation dik...ngah mls nak ckp byk..dah cabut kunci so xyah nak panas enjin..xgune..
pk utk masa dpn lak..amek iktibar...
Ayu Zuraida said…
betui3..bnde y dh lepas biarkn je berlalu..kene pk plak cmne untk cmerlang lepas ni..result tu tetp xkn berubah dah..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam