19 march...bukan besday aku...

hari nih 19 march kan... errr... tetiba plak buat entri gini... emmm... ini bukan apa.... saja lah nak bgtau... 19 march bukan lah besday aku ye... birthday aku bulan april..hehehe... alkesah.... ada dah orang dok wish in advanced besday aku..... sampai adik aku pelik tertanya2... naper besday aku cenggitu.....

inilah dia kesahnya... sesapa yang connected to my yahoo... mesti perasan lah kan.... heheheh... alah... biasalah kan..nak buat account yahoo dulu... main letak jer... sbb itu bukan official mail aku pun kan... main2 letak pun... mesti ada sebab kan...hahahah....

memang ada sebab... tapi ... tak payah lah nak sibuk2 citer lagik sebab dia... ada birthday sesapa ke.. memang lah kan... setiap hari ada besday orang kan.. hahaha... malas nak bgtau sapa... sebab aku pun tatau orang tuh hidup lagi ke tak... hidup lagik kot... sbb takde plak dengar dia tak hidup dah...

yang kat FB tuh betul ye korang...siap tahun lagik.. hahahah... hah koooo.... hahahah.... emmm lepas 19 MARCH..... 18 APRIL plak.... so.. lepas nih... 17 MEI ker... hehehe... lawa gak erk..susunan kalau dapat cenggitu... :D



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan