1-M-A-L-A-Y-S-I-A

waahhhhh tetiba semangat satu malaysia kan... heheheh... alahhhh aku dah lama lah amalkan satu malaysia nih.... hehehe.... gambar kat bawah tuh.. gambar aku dengan sari... hehehe....
blur2 kan sket lah ye.. hehehe...
aku beli kat kluang kot tak silap sari nih... murah jer.. nak cuba pakai... ada jugak lah beberapa kali aku pakai.... so berbaloi lah beli kan... hehehe... skang... tergantung jer sari tuh.... dah tatau nak pakai gi mana lagik.. takkan nak pakai ngan tudung kan... hahahahaha.... dan takkan nak pakai dok umah kan... gilooo...

nih jer gambar yang aku jumpa...nih masa aku gi kenduri kawin.. ikut kawan aku.. which aku kenal jugak lah sket2 si pengantin tuh... masa sampai tuh.. org tertengok tengok jer kat aku.. dah biasa dah..kalau aku pakai sari jer gi ke majlis2.. memang cenggitu lah...

agaknya...dorang tertanya2... tengok muka macam melayu... tgk kulit... hah.. sah .. memang wajib pakai sari...heheheh.... nak akta cindian.. biasa cindian kan cun melecun... agaknya.. aku spesis yang kurang cun lah kot..hehehehe

aku pakai sari... tidak lah menampak kan perut aku yang tak seksi tuh..hehehe... inner shirt tuh yang body suit lah kan.. labuh sket,....hehehehe.....
apapun..ikatan mau lah pandai .. kang buat terlondeh kat majlis... hahahaha..... camno kan.. hehehe....









Comments

Liza said…
kelas sid pernah pakai sari...
adenium said…
liza - heheh.. dolu2..semua nak cuba... katanya 1 malaysia..hehehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan