takde citer yang menarik..

emmm.... selamat pagi kerja... heheh... minggu nih.... takde aktiviti menarik.... sbb aku sangat penat dan nak berehat.... betul... saturday... aku menghabiskan masa tido di atas tilam empuk ku...
dengan tivi terpasang... aku tido... bangun tido bangun..... makan pun lupo.... seronok....
ahad baru hegeh2 buat itu ini... mana2 yang ada dlm check list.... takde apa nak tunjuk.... jom layan 2 3 keping gambar yang aku ambik sana sini... hehehe

budak nih kan... pantang betul.... tgk motor nih... nak jer naik... padahal... kaki bukan sampai ...korang tgk lah tuh... terpanjat panjat nak pegang handle tuh.... jatuh pun prnah tau... tapi... this naughty boy... bukan reti serik.... macam mat rempit jer... emmm jgan lah dah besar nanti jadik mat rempit plak... rempir di track takper.....

sawi dan fishball.... makanan kesihatan kahh... atau... masakan orang malas...??? ehh tapi kalau dah masak tuh... kira rajin dah kan.... kalau malas... beli jer... :P
hello.... i'm captain haziq...... wooooo muka masam mencuka.... itu gayanya jer tau... padahal... baru lepas bergelak ketawa... lepas nih pun lagik gelak ketawa... sebab dapat control car...lupo den nak snap control car nya.....
kan dah cakap... takde apa yang menarik minggu nih.... mungkin bagik aku ada gak lah ... 2 3 aktiviti menarik.... tetapi tidak boleh di ceritakan skang... takleh citer pun nak bgtau gak kan aku nih... sesenyap dah lah....hehehehe....
selamat bekerja... :D




Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London