food review : muhibbah- TTDI

makan lagi... makan lagiiiiii... hah dah juling ke mata....kalau blom juling tgk makanan nih.. esok aku buat lagik..hahahahah... tapi apakan daya... aku penuh seminggu lepas dengan episod makan2... so..kali nih... chinese style plak lah ye.....
nih kat restoren MUHIBBAH ..kat TTDI... pergi masa lunch... kami makan empat orang... si imran nak jumpa lagik kengkawan lama kan... aku nih..manjang jer dia balik aku jumpa... nih dah dua tiga kali balik tak jumpa.. nih yang kawan dia kawan aku jugak lah....

ikan siakap steam,... fave nih... sorry lah ye.. gambar nampak kucar kacir jer.. mau tak nya... dah termakan baru teringat,.. nak tunjuk kat korang... hahahahaha
buttered prawns...
taufu
sotong goreng tepung
kangkung belacan
dessert harituh... longan ngan kelapa laut.....
most of us order air asam boi nih untuk minuman gelas pertama..hehehehe
rasa makanan di sini memang tidak mengecewakan lah ye... so..kalau sesapa yang minat chinese style food... sila lah cuba...
memandang kan kadang2 ada yang nak tau harga... so harga lunch pada hari itu... rm109++... untuk empat orang.... ok lah kan... berbaloi.... again.... thanks bro....








Comments

♥Syamelia♥ said…
yummy.......
ikan steam n buttered prawn nampak menarek la...
Ayu Zuraida said…
sape nk bnje i seafood??
Echa said…
salam singgah.. sedapnya nampak udang tuuuuu... lapo ni...
adenium said…
syamelia - yup...memang sedap emi.. memula nak gi homst...sbb tgk your entri.. tapi sampai2 kat sini..heheh

ayu zuraida - u kan ada bot... u la banjer seafood...

echa - salam singgah... dan singgah selalu.. :-)
betul udang tuh memang besttttt.... :D
Liza said…
sotong goreng tepung...my faveret!!!
adenium said…
liza - yesss... my fave too kak liza... tapi susah nak buat kat umah kan...meletup2.... hehehe
Ayu Zuraida said…
laki i ada bot je..bukn ada seafood.
Ruby Alias said…
tunggu aku balik ...another place for you to belanja me ok :)
adenium said…
ayu zuraida - ada boat bleh lah gi tangkap seafood...hehehe

zoe - adoii... aku dah bukak buku baru untuk senaraikan tempat makan nak bawak ko nih..hahahahaha....layannn

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan