tag lagik...

arinih kita layan tag... nih dari my heart ... panjang wooo.... tapi kujawab jugak..hehehe

1. Bekas kekasih saya adalah :
..adalah lelaki yang aku sudah tidak boleh ada hubungan CINTA dengannya lagik....

2. Saya sedang mendengar :
..dengar apa sahaja yang berbunyi.....

3. Mungkin saya patut:
... tekad dengan satu keputusan...keputusan dari minda.... tetapi hati bukan berkeputusan begitu... hati dan minda aku sedang berperang... sapa kuat dialah menang...hehehe

4. Saya suka :
..semua yang menyeronokkan dan membahagiakan dan menyenangkan dan..menggembirakan aku....

5.Sahabat-sahabat baik saya :
..mereka yang boleh susah dan senang dengan aku.... ketawa dan menangis dengan aku.... jatuh dan bangun dengan aku.... dan memahami ...aku adalah aku... dan tak sama dengan orang lain....

6.Saya tak paham :
..kenapa ada phrase ‘ good things comes to those who waits’ ...tapi sampai bila nak tunggu ... ‘every dogs will have his day.’.... tapi macam aku jer yang asyik terima akibat....

7.Saya kehilangan :
..kenangan-kenangan indah yang tak sepatutnya hilang....

8.Ada yang berkata :
...ko Nampak kurus... tapi aku bukan nak Nampak kurus.... aku nak kurus....hehehe

9.Makna nama saya
...cuba korang g kat kabalarians .com... mesti ada...sebb dulu bleh buat free request.... dan nama aku dah ada kat situ..

10.Cinta itu adalah :
.....aku suka dialog nih... dan aku setuju...itu lah cinta
"Abah apa dia love...? love? Love fara hanum ialah satu perasaan yang hanya boleh dirasai apabila kita merasainya ... apa lah abah cakap ni..suatu hari kau akan merasai sesuatu rasa yang kau akan kenali sabagai love sayang"


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
..tempat dan seseorang...????? itu lah kenangan yang aku dah tak boleh nak ingat.......

12.Saya akan cuba :
..untuk... melaksanakan apa yang saya impikan ....

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
.... ever after....

14.Telefon bimbit saya :
..c902 ..sony erricson....

15.Bila saya terjaga dari tidur :
..saya masih teringat dia... dan doakan sesuatu untuk kebaikan aku dan dia.... kerana dia adalah sangat jauh skang....jauh....

16.Saya paling tak suka apabila :
..bila dah plan elok2...dah janji.... tetiba things turn out different way....

17.Pesta/Parti adalah :
..pesta menuai...pesta keamatan.... dan sebagainya...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
.. nemo kot...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
..emmm... umur...sebelum dan sekarang.... kerana umur mendatang akan mendekatkan aku pada kematian....

20.Hari ini :
....emmm aku dok buat tag nih..hehehhe

21.Malam ini saya akan :
..malam kang aku bgtau yek....hehehe

22.Esok pula saya akan :
..err... belom berlaku...tatau.....

23.Saya betul-betul inginkan :
..apa yang sgt aku nak...menjadi kenyataan.....

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
..muka tak mandi... emmm no komen lah....

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
...pusat membeli...dan kemudian aku blah.....

26.Makanan Barat atau Jepun :
...dedua... kalau tak...takkan aku gemuk..hahahah

27.Bilik yang terang atau gelap :
...dedua...megikut keadaan...

28.Makanan segera adalah :
..apa sahaja makanan yang aku bleh dapat dgn cepat....

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
...aku adalah aku... begitu jugak dengan engkau.... kita tidak sempurna.... sebab itu seseorang itu saling memerlukan antara satu sama lain....

30.Siapa yang anda nak Tag?
...wooo panjang gila.... korang mesti tgh bizi kan... tapi... kalau sapa nak buat... atau takde haper nak update...hah silakan...silakan... hehehe








Comments

MY HEART said…
Hahhahahha....hahahhahah.... penat cik kak??

*Gelak keji*

hahahhaha...hahaha....
adenium said…
myheart - huh..sesak nafas..hehehe
Munirah Abd said…
hahaha..saya save as draft..agak2x blur boleh jadik modal..hehehhe
adenium said…
munirah abd - hahaha...save..jgn tak save..hahaha..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan