henbeg oh henbeg

friday arituh aku cuti... ada hal yang aku nak kene buat.... so terpaksa lah cuti kan..... dan hari yang sama... adalah jusco day kat alpha angel ..wangsa maju... sempat lah aku nak g paginya konon kan.....
actually aku memang perlu nak beli henbeg.... PERLU ye... hehehe...sebab aku dah takde henbeg... so .. dua tiga menjak ni... i put my eyes on sembonia... ok lah kan... yang reasonable price.... tapi sekali pergi... makin bertambah jer... yang aku suka.... so aku pun dok citer kat GBM dalam jemaah....
hah apa lagik... tak payah lah aku nak citer panjang2 kat sini... sebab by the time aku nak beli beg nih ..dah ada orang itu buat entri...hhehehe






agak2 yang mana aku rembat...???hehehe

yang padini nih plak... adik aku belikan... so aku rembat lah jugak kan...


actually aku tak beli kat jusco wangsa maju pun tau... sebab nya,.... keadaan jusco wangsa maju yang sempit tuh melemas kan aku.... dah tuh... takde plak sembonia.... so.... lepas2 tuh aku singgah lah kat jusco 1 utama untuk rembat mende nih.....hehehe








Comments

attyfir said…
yang no 3 tu cantek sid..
TH said…
wah byk beg... pasti sales hebat!
adenium said…
atty's - hehehe...kalau tau kakty kata yang tuh cantik..mesti dah melaram bawak g umah kakliza harituh..hehehe

TH - memang slaes hebat... tapi poket tak hebat...bukan beli sumer tau..hehe
Wawa_Nadwa said…
rambang mata pilih hbeg.
hahahha!
adenium said…
wawa_nadwa - hahah..harus lah rambang.... nasib baik duit cukup untuk beli satu jer..hahaha
Ayu Zuraida said…
aik..mcm kenal je best y last tu..mcm y ada dlm bilikku..hahaha

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan