mana lagik sebelah?

korang...aku beli sandl nih dah lama.... beli kat catalog... tgk gambar terus cam berkenan.... rege..rm60 jer kalau tak silap.... sungguh suka makainya....sebab heel nya sesuai dgn aku... takde lah tnggi sgt....
tapi satu ketka itu... aku tidak memakai nya.. atas sebab2 yang tertentu... aku tak perlu pakai padamas itu...tapi kini... aku pakai kembali.....
nak jadik citer... aku pun lupa bila last aku pakai.... tapi...baru nih nak pakai...aku jumpa sebelah nih jer....
korang tau lah kan... kereta ku itu.... rak kasut bergerak.... emmm nih mesti tercicir kat mana2... sayang nya.....

sayang sangat.... dah nak kene buang lah nih... :-(





Comments

*ayu* said…
aaallaaaaaaaa.... cicir mana lah pulok tuh ek??
kojah said…
beli baru je kak...yg lagik glamours...hehe
piayuco said…
hahaha..tula..lain kali beli rak letak dlm ur car..baru la sng nk cek smda kasut tu cukup pasgnnye atau x..hehe..
adenium said…
*ayu* - huh..tuh mesti masa ambik barang wat kuar... tak pasan jatuh lah kot....

kojah - tak cukup duit nak beli yang glemer... dok asyik beli make-up skang..hahahah

piayuco - tolong lah belikan rak..bleh...hehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam