mi kicap...

korang tau ke mi kicap.... ala...mee suah... yang dicampur kicap.... aku suka... heheeh... standard punya staement lah kan....harituh aku makan kat bangsar.... best jugak.... tapi letak ayam jer... yang gambar bawah nih.... aku makan kat tangling..... best... sebab ada kerang bagai lah kan....

aku nih.... tak suka mee kuning tuh.... aku makan pun...kalau dah terpaksa dah lapar sgt lah kan... kalau tak... emm abaikan jer lah...hehehehe... atau tetiba memang itu yang tersedap mee in town..aku makan lah kot.... tapi mee suah n megi makan plak kan...hehehehe

sori lah korang... gambar nih... dah lama kat draft aku... tapi tatau nak citer apa.... sebab hari nih aku tatau nak citer apa... aku saja2 jer ...suka2 kuarkan gambar nih...hehehehehe



Comments

Gina said…
mee kicap nie sedap kalau pakai wantan mee...Gina suka sgt mee kicap kat Tapah..meneyelerakan tau
JIVEBUMZ said…
mee kicap nie rasa kicap ker? tak penah rase lagi la setakat nie..hii
Liza said…
dulu slalu gak makan mee kicap kat cosway, lama gak tak pekena
atty's said…
nampak sedap dikala aku kelaparan dan cocer ujan...
shawLycious said…
Miss Selfridge and H&M tops and dresses. Tie Rack scarves and ties, Jane Norman and Principles handbags and clutches. Come and grab yours now!:)
adenium said…
gina - jauhnya nak g tapah... tapi mee kicap nih memang bestttt kannn

jivebumz - yo lah dik oiii... dah nama pun kicap... hah baik g rasa..hahahahah... jom lah ajak i ..hahah

liza - kat bangsar pun ada kak liza... besttt..

atty's - kakty...kalau dikala ujan kan... bukan mi kicap... kicap pun best..hehehe
piayuco said…
bestnye..xpuas mkn kat bangsar aritu..nnt kita g lagi erk..g tangling pon xpe..
adenium said…
piayuco - nnt saturday..g bfast tangling plak...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam