Introducing Arja Lee

korang... let me introduce ... ARJA LEE... hah mcam lah korang tak kenal kan... for those whose have no idea bout who's this nice n good looking lad... let's google ..heheh...

he become so famous after his play...mahsuri the musical... yes.. he did well...


ini adalah call card arja ye...hehehe

saja jer aku letak muka sebelah.... ngada kan.... hehehebagik lah gambar macam dua orang dengan ayu teh sun ye..hehehe
arja lee n me.. :-)

ARJA LEE skang sedang aktif untuk teater.... katanya...selepas mahsuri... dia macam murah rezeki gitu kan... ye lah... sebab dia act bagus masa mahsurikan... sebelum nih aku tatau pun sapa arja lee nih... act dengan vanida plak... tapi lepas tgk dia perform tuh.... memang dia leh g jauh.....
coming next.. he is performing 'kaki blue' .... jom....

Start Time: Thursday, July 30, 2009 at 8:30pm
End Time: Sunday, August 16, 2009 at 11:30pm
Location: Pentas 1 , The Kuala Lumpur Performing Art Centre ( klpac )
Street: Sentul Park, Jalan Strachan
City/Town: Kuala Lumpur, Malaysia
ticket price:1) Tuesday - Thursday ( RM30 )2) Friday - Sunday (RM40, RM60, RM80, RM100 )
@ students, senior citizens, disabled and ex-NS trainees get a rate of RM30 ya!
c u there... :-)











Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan