musim kene tag

aku di tag lagik.... kali nih oleh si baiduri... dah buat erk.. heheheheh...


1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
Tidak menentu

2. Saya nak makan...
aku kene jaga makan nih…sebab dah makan terlampau…hehehe

3. Saya tak suka...
Apa sahaja yang tidak menyenangkan aku… menyedihkan aku….

4. Impian saya?
Terlalu banyak impian hidup aku….

5. Haiwan yang saya tak suka?
haiwan liar dan berbisa…

6. Saya harapkan...
kebahagiaan itu milik aku….

7. Jika boleh diputarkan masa?
aku tak pernah nak diputarkan waktu..sebab kesilapan masa lalu… adalah sesuatu yang boleh dijadikan pengajaran…

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
sukar untuk digambarkan ….

9. Handphone saya adalah...
Sony ericcson….C902 ..kaler merah….

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
Setakat nih… yang aku rasa betul2 cinta itu…adalah 4… kot tetiba esok jumpa seseorang… emm jadik 5 lah kan….

11. Saya suka pada...
Semua yang menggembirakan aku…..

12. Kawan-kawan saya...
adalah mereka yang ada …..bila aku susah atau senang … suka atau duka … jatuh atau bangun …dan yang penting…. Memahami dan dapat terima bahawa aku adalah aku…

13. Pernah dikhianati?
..pernah…sudah tentu….

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap org yang mengkhianati:
Kalau nak revenge…. Emmm ..ntah lah… ada lah kan… takbleh lah nak bgtau plak…

15.Senaraikan 5 orang untuk di Tag:
takde sapa..hehehe

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan