aku dan abang...

errr... tajuk macam konpius jer kan.... abang..??? abang apa tuh.... abang sayang...??? abang kandung...??? semuanya aku takde.... tapi i gonna tell u bout aku dan abang.....

being an eldest in the famili.... i only have youngest sisters... since i was small... kengkawan... alwitz stori mori bout abang dorang.... dorang citer... best jer ada abang.... so i was a little bit envy lah jugak kan.... tapi takat gitu jer lah.... aku pernah cakap... kalau aku ada abang... mesti best jugak kan... tapi dah memang aku sulong.... syukur lah aku ada adik2.... kalau tunggal... aku sorang jer kan..... ..

bila aku masuk keje.... i met this guy.... memula tuh.... kitorang takde lah close sgt.... baik2 cenggitu jer lah.... tapi... lama2 kitorang close.... macam adik badik.... yeah... we like sister n brother ........

aku rasa sonok sangat ada abang... patutlah kawan2 aku sonok sgt ada abang kot... sebab we have somebody to talk to... to share stori with.... to laugh with.... (adik2 aku yang baca.... bukan i dont appreciate your existance... i really do... but to have a brother... is to have all what we have in such different way...itu jer.... thanks god i have u all...)... mungkin gender factor kot.... like guyz... u prefer to have sister kan.....

kalau korang ada baca entri 'my big bro' itu lah 'abang' aku.... tapi skang... dah duduk jauh.... susah lah kitorang nak get in touch... kot email..sms n phone jer lah... dah tuh masing2 bizi... so terhad lah jugak... waktu nak bercerita.....

mungkin sebab aku dah anggap dia memang abang aku... so bila citer apa2 kat dia... macam aku cerita kat adik beradik aku lah jugak.... kalau kawan tuh.... kite kene lah consider jugak kan.... itu ini,.....

harap2 ... abang aku balik lagik august nih... kitorang ada lah amsa untuk spent time...citer2,..makan2... n gelak2...... dan...aku jugak...ada merancang nak visit abang aku kat sana.... dah kalau plan A tak jadik... kita buat jer plan B kan.... sebab plan A tuh pun... susah sgt... nak kesempurnaan kot.... plan B... aku plan sendirik... aku laksanakan sendirik..hehehehe... motip.... dah plan A telah dirosakkan...wahhh macam tuh kan...hehehehe...

tuh lah korang contigency plan mesti ada..... apa2 pun..... aku pun tatau,....hahaha... yang aku tau.... aku amcam nak pesan sumthing jer kat abang aku.... sebelum dia balik nih....







Comments

attyfir said…
salam sid..huuhuh..cedih ar..kty pun takde abg gak..kty yg sulong..huhuuh.dr dua badik je..adik lak jauh..
adenium said…
atty's - dulu masa kekecik... tak suka adik badik ramai...skang..tgk org adik badik ramai..best jer kan... :-(

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan