kawan-kawan aku kat magazine

ini sebenarnya magaine lama.... ntah camner aku tetiba terbaca..hahah... sambil dok tunggu2 tuh...capai lah apa2 jer mag yang ada kah..... bila tgk tajuk ...'mendidik anak berpuasa di paris, ..aku rasa macam citer my big bro jer.... terus jer g baca kat page tuh....


hah memang ye pun.....citer kesah pengalaman puasa 2 negara... kat jepun ngan kat paris.... kat jepun tuh masa my big bro buat masters dulu.....

hadi... nadia ngan amira
tetiba kat next page nih..... kesah puasa kat new zealand plak..... errr...kawan aku yang kat nz tuh ker....
haah.. ye pun.......dr ubi....
i tak reveal lah yang mana.....since cik ubi pun tak pernah show herself kat blog dia...
dr ubi nih dah balik mesia pun.....

aku tak pernah ada plak kenangan puasa kat negara orang...hehehehe...










Comments

theorangelily said…
errr...kalo puasa kat indon kire oversea la kan? jom gi indon laaa..hiks
Unknown said…
wah bestkan kalo dapat pi puasa kt obersea nun.. tah bila agaknye..hihi
attyfir said…
kty pun adik kat oberseas
adenium said…
orangelily - obersi lah tuh annn... jomm lah..heheh

jivebumz - eee..tak best tau... takde bazar ramadhan..hehehe

atty's - katner adik kakty... jom kita g visit nakk....
ubisetela said…
woit.. lama tak singgah sini. aku baru balik conference. tak menyempat nak online.
hahaha... wartawan tu email aku nak interview, tp kisahnye aku sgt tak selesa nak letak nama aku... & kisah first ramadhan aku sgt laaaaa tragis... hahaha, so aku pass kat flatmate aku.
adenium said…
ubisetela - hah... patut lah byk muka ko yang dia fokus...hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan