hari-hari haziq...

cuti-cuti ujung minggu nih...kita layan gambar haziq jer lah ye.........


nih masa haziq ikut mamalong ngan ashik g shopping kat 1 utama minggu lps....


haziq ada 'senopong' muahahahhahaah..... tuh kat sebelah dia tuh... abah dia lah kan....
suka lah tuh... conteng2...
kalau korang nak tau... patung 2 ekor tuh.... kepala gerak2... punya dia takut... tgk... nampak gambar achik kat sebelah tuh....
"emmm kalau lah mamalong belikan thomas yang siap ada rel tinggi cenggini... kan best..."







Comments

atty's said…
haziq bambam..cam abg fir..leh join..
adenium said…
atty's - hahhah kakty... welcome to the club..for them...hehehe
cik syahira said…
assalamualaikum.

allalla.. kiutnya haziq ni.
Liza said…
Sungguh comel rasa nak picit2(suka hati je nak picit anak org kan?)
Borgeeb said…
besar.. comel...yg tak comel tu bab puting... hhehehe
adenium said…
cik syahira - hehehe.. macam mamalong dia lah kan...

liza - hah tuh lah pasal kan...

borgeeb - abis rosak puting tuh..janji dah taknak dah,..heheheh
adenium said…
cik syahira - hehehe.. macam mamalong dia lah kan...

liza - hah tuh lah pasal kan...

borgeeb - abis rosak puting tuh..janji dah taknak dah,..heheheh
BaiDuRi said…
alaaa...bl tgk gambo last, abis machonya..huhu..

Dlm berani² ni, dlm macho² dia, ada gak mende yg dia takut eh??hehe
adenium said…
baiduri - hish... memang penakut pun....
Munirah Abd said…
eeeeee budak haziq niiiiii...

sedap kalau di ajak bergomol niii...

gerammmmmmmmmmnyaaa
Dy said…
Huk alohhh...ape nih isap puting lagi ni...tak macho
adenium said…
munirah - hish ada hati tuh... kang ditindih dek haziq... sesak nafas ko dik..hahaha

Dy - makin tau...dah taknak beli lps nih...makin suka plak dia isap..hahaha
Harry said…
i like the first pic of this post.. ada seni..
adenium said…
harry - hehehe... tgk lah saper photognya..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan