cerita di hari ahad

korang.... nih nak citer... what happen last sunday.... actually.... arituh... mak hangkat... ada suprise.... untuk GBM.. always kan..hehehe... i was away masa tuh kot... meeting.... ayu the sun.... text to my mobile...ye lah...kalau ada suprise.... kene semua anak hangkat GBM ada lah kan..heheh
nak tau apa suprise nya... mak hangkat telah mendapatkan.... complementary makeup session for us GBM... kat REDGLOW..... huhhhhh????? kitorang sumer.... excited ..takyah cakap lah.... terlalu excited.... sumer dah CAPS LOCK ye... (bukan cekik pinggang nih...)

so semalam lah hari yang ditunggu2.... 21 JUN.... so kitorang dtg lah ke shah alam.... i was a bit late.... memecut lah aku...since sorang sume dah ready kt sana.... dila n rose.... muka yang suci..hahahahah...
muka suci ayu the sun.. ngan adik nya yan.... seb baik aku tak close up kan yan..hahahahahah
ini jer gambar mak hangkat yang ad untuk sessi nih... ya hampun ye mak hangkat.....
ina of REDGLOW
najwa of REDGLOW
imah of REDGLOW
mala of REDGLOW
korang tau tak..... b4 ber makeupan itu...kitorang bfast kat kedai kat2 ditu la.... kitorang dah diberitahu...dekmak hangkat... takyah pakai make-up... so sumer muka asli...suci murni ye..... ina sat next to me.... n imah infront me.... aku masa tuh... dok tgk jer muka dorang.... suka sgt... nampak lah pakai bedak yang proper kan.... ye lah... aku nih beli bedak.foundation bagai.... naper tak nampak cam dorang erk.....
nampak cantik jer... bedak yang diaplikasikan kat muka dorang tuh..... nak tau naper.... tunggu lah citer sellanjut nya...hahahahaha





Comments

ymn said…
1st ..
hahaha

gud murning ..

naper byk kaler merah .. opis .. tudung baju ... restoran and suar ...
atty's said…
tak sabau nak tau citer selanjutnya.
adenium said…
ymn - emmm kata nya pun suka merah..hehehe

atty's - heheheh..... sabau kakty....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam