nilai 3

minggu lepas... aku g nilai 3... adik aku lah... nak carik langsir lah.... memacam lah kan... lepas tuh... emm aku jugak yang beli jugak kan..
adik aku sampai nak g dua kereta tuh.... sebb nak beli barang banyak lah kot kan.... initially nak g gan car my sister...so dorang nak g ngan car BIL n car my sis... then i offered my car... muat lah kan... nak perabih duit banyak mana kat sana tuh,... sampai dua car....

jalan ada lah jem... sebb cuti ...060609.....nilai yang bleh sampai 30 minit... jadik ntah berapa jam....



budak yang tengah 'senopong' hahahahaha
sangat panas ye korang.... aku adalah tidak tahan.....





Comments

atty's said…
This comment has been removed by the author.
nurul said…
hehehe .. sys sopink sakan
atty's said…
alor comeynya haziq..topong2..
Liza said…
Wah Nilai 3, nie dah jadik my shopping place sejak pindah
assalamualaikum.

sy pernah lalu je.
sambil jeling-jeling nilai 3.
dengar mcm syiok je.
insya allah kalau ada duit berguni nnt pergi menabur la kat sana.
ehhhehehe.
piayuco said…
jangan datang sini...nnt duit korang kering..dh la kat sini ada mesin ATM.konfm korg akan korek lagi untuk berbelanja.hehehehe...
adenium said…
nurul - hahaha.. teman jer yang sakan nurul...

atty's - topong tuh rm10 jer...fir pun mesti nak tuh...

liza - tuh la. .. balik pun guna short cut ikut umah kak liza tuh...hehe

diary milik pink - wahhh tunggu seguni kah...??

piayuco - jgn bawak card atm...
Munirah Abd said…
nilai 3 dah dkt ngan banting...

kalau kain kat banting dah xde cantik2x baru g nilai 3 carik kain..hehhee..
adenium said…
munirah - la..ye ke..hahahah... takyah g lah..panassssssss
Harry said…
haqiz topong apa? anak bulan ramadhan ker..hehehee
adenium said…
harry - err... ye kot... sebb dah nak puasa nih kan...hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam