kalau boleh aku nak cuti .....

aku skang sungguh penat tau.... banyak sangat hal nak kene settle... nak kene buat itu ini.... keje lagik... assignment harituh pun belum siap..heheheh.... sebab tuh aku ada kene ambik cuti.... nak buat itu ini.... dan kadang2 tercuti...sebab kepenatan...

kalau boleh...aku nak cuti panjang.....rileks2 ...rileks kan badan...dan rileks kan minda.... tapi ngan keje banyak nih.... mana bleh aku cuti kan.... bersabar jer lah.... lagik pun aku perlu simpan cuti aku.... untuk mende2 terdesak..atau yang terancang ........

aku kadang2 cuba jugak nak rehat dengan tido awal.... tapi malam2.... skang memang susah lah nak lelap.... ada jer mende yang nak kene pikir lah...itu lah...ini lah...... dan tambah2 pulak skang... malam2 aku dah giller 'farm town' ... adusss.... giller.... memang tak bleh miss... keji je kan... hehehehe.... tapi at least ok lah... bleh aku lupakan apa yang aku tak perlu pikir... dan berseronok......

yang best nya... sebab ada kawan2 yang sama dok 'farm town ' kan.... hehehe.... siap lagik tuh reminder... kalau ada hasil..... hahahaha...... sesungguhnya aku memang tgh giller skang...ngan farm town.....

abis macam mana aku nak tido awal untuk rehat yang cukup...???? adoiiyayiii...tolong lah aku....hehehe


Comments

attyfir said…
salam sid..sama ar..keletihan ar..ingat nak cuti..tp kena simpan cuti sbb ujung tahun ramai cousin nak kawin..jauh2 lak tu..huhuhuh..lotih..
haya_yaya said…
mcm best jer bace 'untuk mende2 terdesak..atau yang terancang ........' ; p
kdg2 bdn kita ni perlu rehat jgk.bru fresh nk buat keje..jom cecuti mesia...panjat gunung..ammah!!
haiii sys ,,
take care
adenium said…
atty's - emm kakty samalah... nih pun plan cuti ujung thn... sebab plan nak terbang jauh..hehhe..plan ke main kan...

haya_yaya - hahaha...kak yaya...jgn dok buat speku lah..hahahaha...
kita nih penat...camno nak g panjat gunung... emmm tapi menariks jugak kan...

*nurul* - hi nurul... cuti2 nih watpe...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan