d' cengkih

korang....lately dah banyak balik aktiviti makan aku kan..hahahah...aku pun risau ko... tuh yang aku dok balance kan mana yang patut...hahahah... bleh caya ke... percaya lah.....
ok...kali nih aku nak tunjuk kat korang satu tempat makan nih... kat TTDI ye... namanya d'Cengkih.....nih opposite jalan kat pizza hut ttdi tuh.... kenapa aku mention... pizza hut plak... cuz piiza hut ttdi aku rasa is one of most popular place... korang caya lah... mesti org tau... aku pu tatau naper...


aku suke deco kat sini... best kan..makan kat temoat cantik2 nih...



tgk food sket... banyak sungguh pilihan ye... aku pun tatau dah nak makan apa... series ly... sebab kalau aku makan...wahhh macam nak makan sumer kan.... skali ko... aku tanya... ke ke bende lam bungkus tuh... 'nasi ambang' ..hahhhhh???? kan aku dari aritu... nak try...so aku try la.... tapi dia tak ada meehoon...ada mee goreng lah plak... knowing me..aku kan tak suka makan mee koneng tuh...tapi best gak tau... ok lah... bagi aku food kat sini... kat tekak aku tak memilih..hahahah... tapi yang penting... varieties....
skalik... tgk sardin... adoiii tak tahan... sardin kan fave aku.... hehehe...makan sardin ngan nasi ambang... emmm dah lama tak masak sardin lah... emmm sapa nak makan sardin... jom... aku masak... ada gak kawan nak makan sardin kan....heheeh
my fre ambik serabai durian... menatang haper serabai tuh.... aku ndak lah atu.... hah tuh lah...macam kuah durian... makan ngan mende haper ntah.... tapi aku tak suka sgt.... korang nak ajak aku makan durian... bagik durian yang fresh.... tapi yang dah di olah nih aku tak suka... bau durian pun aku tak suka..hahahah


lempeng pun ada tau... emmm nak g bafast kat situ lah nnt ..nak makan lempeng....
lagik satu aku suka g sini....toilet dia bersehhhhhhhh....
so apa lagik korang...gi lah try..... aku tidak akan mendapat diskaun pun ye... untuk promotion ini... jauh skalik aku ada share ngan tuan punya kedai.... tapi aku suka kedai nih...






Comments

attyfir said…
sid tak makan doyan eh..rugiss..len kali banje kty doyan tau..

sama mcm akak ar ..leh geng tk makan doyan..
Gina said…
menyelerakan tapi rasanya mcm jauh aje tempat nie
zul@alex said…
diorg punya servis teruk..kalu makan sedap pon tak guna jgk..baca pengalaman seorg blogger di sini http://kamabakar.blogspot.com/2009/06/yang-di-tunggu-tak-tiba.html
adenium said…
zul@alex - emmm ...masa i g ok jer...
Anonymous said…
Minta lalu adenium, this one is for zul@alex

Zul@alex, I observe that U have been quite 'active' in dropping comment at some bloggers site regarding 'pengalaman SEORANG blogger....'regarding d'cengkih. Have u gone to the place yoursel to verify?

Zul@alex, if u are a muslim, beristifarlah.
Anonymous said…
Dulu ada orang cakap tempat ni tak halal. Lagi takde logo halal macam kat Secret Recipe/Penang Village etc. So buat masa ni baik tak payah pergi sehingga diorang dapatkan sijil halal.
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan