.... huhhhh frustnya.....

dua tiga hari nih... aku dok pikir nak dapatkan sesuatu... mulanya... katanya.... nak tunggu ada rezeki sket... tapi pikir2... dah rezeki tuh nanti...kaver jer lah balik kan....

hari2 lah eyeing on it... nasib baik dapat tido malam... dan terus kan 'farm town' aku kan...heheheh... tapi... memang dok impikan jugak lah mende tuh kan.....siap lagik dok berkomplot nak dapatkan mende tuh.....

yang paling frust...sepatutnya..aku dah bleh dapatkan nya semalam... hah tuh la... tinggal lagik phone lam bilik.... dah susah... dah lah mende tuh terhangat dpasaran.....
tgk ada 2 misskoll ngan msg...

'kwn x ckp *tut* ngah promotion. *tut* ko nmpk tuh harga at $$$ jer'

wah...aku sungguh teruja tau... terus online nih.... sempat plak kwan jugak nak rempat... giller ko,..kalau rege gitu taknak rembat kan....
tapi... dah kata pun ramai orang suka macam goreng pisang panas kan..... dusssssssssssssssssssss... maca aku online tuh... nak merembat.... dah sold out ko..... frust giller..... memang frust giler... ok...

dah petang tuh...dok beriya borak nak rembat konon.... tak sangka plak nak harituh jugak dia buat down giller2 kan.... dengan frust nya...aku dok tunggu lah... model lain plak buat ada harga runtuh.... tak mustahil kan.... tapi kalau takde gaks.... ada orang tuh,.... a.k.a x's wifey...nak rembat jugaks.... aku...??? macam nak jugak..... macam nak tunggu jer dulu.... confuse......



Comments

attyfir said…
sid jangan tunggu lelama..sid..nanti diamik org..
as salam.
ok rasa frust juga..
sebab ada few things pun terlepas.
hurm..
xde rezeki kot kan?
tetap sedih pilu..
cehcehh..
adenium said…
atty's - emmm dah diambil orang pun kakty.... :-(

cik syahira - haah tuh la....
harap ada lah rezeki dilain hari erk....

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan