mereka lebih berjaya

nih aku nak citer pasal kawan-kawn aku yang berjaya.... ada yang dah kerja besar..malah ada yang ada bisnes sendiri... drive a luxury car.....dan macam-macam lah.....



ada kawan-kawn2 aku yang sudah pun bergelar Dr - doctorate .... Dr Ubi, Dr Ben(dagang)... Dr Hisham ... Dr Nurul ....malah ada jgk yang menjadi surgeon yang berjaya....diluar negara...... di UK... di IRELAND..... padahal...kami dulu... blajar sesama kan....

ada yang dah menjadi contarctor yang berjaya.... hj erok... walaupun adak nakal zaman skolah... tapi itu bukan lah salah..kalau kita tau hala tuju hidup kita kan.....

ada yang memandu kereta mewah... bmw 3 series... any series.... merce... e class... s clas... any class.... bila lah aku nak ada kereta begitu....

ada yang sudah berfamili besar... che W .... yang dahulunya penghuni tetap bilik sakit asrama... tapi sekarag... dah lain...

banyaak lagik sebenarnya.... kawan-kawan aku yang berjaya.... aku jugak ingin beerjaya macam mereka..... buukan bermakna aku tak bersyukur... dgn apa yang ada...cuma...aku perlu... berusaha dgn lebih... untuk hasil yang lebih.....semoga allah memberi aku rezeki seperti mereka... :-)






Comments

boleh je berjaya....
insyaAllah...
haya_yaya said…
Usaha Tangga Kejayaan...yg penting keikhlasan kiter dlm kerja...
**meh klang..layan doyan ;p **
MY HEART said…
Usaha tangga kejayaan mayang.. i'allah awak boleh berjaya.. saya pun nak berjaya huhuu.... jom berjaya sesama nak x??
Gina said…
hendak seribu daya...tak nak seribu dalih..U can do it, SID
kojah said…
chaiyokkk!!
adenium said…
mimi azimask - ye mimie.. :-)

haya_yaya - tapi rezeki allah bagik tuh tak sama kan... jommm makan doyan

my heart - jommmm... jemaah untuk berjaya..hehe

Gina - yessss gina...yesss

kojah - caiyokkkk...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan