aku tak faham

aku sungguh tidak faham dengan makhluk tuhan yang bernama lelaki.... aku kata macam tu kerana... memang aku tidak paham... apa sebenarnya ... apakahhhhh...

lelaki...tidak pernah puas dengan apa yang ada... kalau lah lelaki yang bersikap begitu ...seorang lelaki yang sememang nya cukup sempurna ...dan memang layak mencari... sesuatu yang betul2 menepati..dan memuaskan kehendaknya... atau dengan kata lain kesempurnaan....mungkin itu tidak tidak salah... tapi kadangkala... lelaki perlu juga sesekali merenung cermin.. untuk menilai diri... bukan sekadar untuk membetulkan rambut yang disikat....


lelaki memang sentiasa ada rules untuk perempuan... list of preferences.... walaupun semua itu hampir dipenuhi... lelaki tetap akan mencari yang lebih sempurna... yet apa yang didapati kemudian... kalau lebih hebat dari apa yang pernah dimiliki... ok lah jugak... jangan yang lebeih hampeh sudah lah.....

bukan lah aku nak cakap apa... atau mendendami sesapa bila aku cakap cenggini.... tapi aku memang tak paham... ngan this complecated creatures nih.. bukan takde yang bagus... tapi hanya boleh dibilang dengan jari..... so tetap lah ada kan.....

kenapa aku tertarik nak buat entri nih.... kerana.... aku tak paham...dengan keadaan lelaki2 di sekeliling....... dah aku cukup tak paham lagik... bila comparekan yang bagus dan golongan yang tak bagus tuh.... ada rupanya yang bagus....

emmmm malas lah aku nak komen pjg2.... nanti cakap aku nih anti lelaki ke hapa plak kan.... nan adonya lah.... aku manusia normal...hehhehehe...





Comments

miss cloudy said…
hmmm mmg complicated lelaki nih kan... tp entry nih pun agak complicated gak..hehe
adenium said…
miss cloudy - haah kan.. memang dorang complecated... hah complecated ke entri nih..???heheheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan