pin anyone?

ce korang tgk gambar kat bawah tuh... nampak tak clear erk.... ok... kalau nak clear.... g tgk kat doodle store tuh ... clear agik..hehehehebukan tuh jer... skang dah siap ada FM... ngan shawl jugak tau.... so pe lagik...cepat g jenguk...

kasik clear sket... ada satu... ginger bread man ..aku dah bagik meme...


suka bas merah nih.... emm kata GBM kan..hahahaha
bukan bleh pakai kat tudung jer pin nih... hah kat kot tuh pun bleh... siapa lah empunya diri tuh erk..hehehe

hah nih lah orang yang bertanggungjawab menghantar in tuh kat aku.......

aku dah beberapa kali gak jumpa si munirah nih.... dah tuh.. masa nak ambik... pin pun dok plan nak g minum ngan dia kat area tempat keje dia... ndak jadik lah plak.... itu ini..itu ini.... jumpa jer kejap kat lrt setiawangsa... memang kat situ jer kita jumpa kot erk dik..hehehehe.....
nampak jer kecik si munirah nih... tapi... camera dia godang tau.... DSLR tau.... aku pun teringin gak nak ada dik oiii... tapi ko kene jadik tutor aku lah dik...hehehehe.....







Comments

theorangelily said…
eh eh comelnye
nak nak nak nak nak nakkkkk
Gina said…
Sid
DSLR best ooooo...akan ku cucuk mu untuk membelinya seperti mana ku cucuk Kak Red untuk membeli lens yang besar godang untuk suaminya...heheheheh
BTW,I need your address la...boleh tak hantar ke gina_manan@yahoo.com ?
Munirah Abd said…
haaaa beli2x slr jgn xbeli..
nnti kita boleh g menembak bersama2x..wooohooooo

oh beli2x pin2x..comel2x..hahahhha

hek eleh muka saya asal excited sgt tu...hahahha excited menjual..hahahha
attyfir said…
tomey nya ..
adenium said…
orangelily - nak takleh... kene beli kat doodleshop..hhahaha

Gina - adoii kene cucuk ke... duit nan ado nih... semalam pun dok layan slr kawan...

munirah abd - cehhhh ingat excited tgk aku../hahahahah

jgn lah goda aku yang tgh takde duit nih membeli slr..hahaha

atty - apa lagik kakty... gi order beli..hahahaha
Unknown said…
Huh..siapalah empunya kot dan pemilik nama tersebut...tentu anggun ....
adenium said…
dy - emmsiapa erk... mama anggun kot..heheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan