u buy... then u get it free..

jumaat harituh... aku g mkan kat mont kiara.... dengan satu lagik agenda lain.... nak ngambik barang2 dalam paper beg eclipse tuh.... barangan kene letak dlm beg yang proper ye... emmm i likeee.... apa kat dalam beg tuh... hah... tunggu..hehhehe


actually nak makan kat sini dah di sebut2 dlm jemaah... antara aku ngan rose... alahai... lupa lah plak nama ..... khana pheena kot...... hah bleh lupa tuh...


roti nan itu adalah sedap...roti nan ke... takde rasa cam yang aku baisa makan kat mamak tuh ye....
hah ko.... rose kata buy 2 get 1 free... (tapi itu biore bukan buy 1 free 1 ye...heheh).... tuh lah dila... ko taknak dtg sgt.... karinya.... huh mavelesssssss.... tapi jgn lah ingat kitorang habis kan semua plak kan....

thanks rose... sebb jadik runner heheeh...hambik kan barang2 i dari kak red.....













Comments

Munirah Abd said…
helo helo saya puasa..
saya terliur..
nafsu2x

tahannnnnnnnnnnnnn....
attyfir said…
sedapnya semua makanan tu hah..lapaq jadiknya nie
adenium said…
munirah abd - dik.. aku bagik ko idea katne nak g berbuka nih...hehehe

atty's - kakty... roti nan dan kari itu sungguh marveless... jomm..
daela said…
walaweii...sodapnya...haiz...rugi2..next time yer sid & kak rose..
adenium said…
daela - wooo memang rugi dila.... len kali... ko dtg beli dua set ye.. nnt aku ngan rose gi join ko..hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan