D-U-R-I-A-N

jom cerita durian sket...... durian kualiti ye... nama dia tuh hah.... dua 3 menjak nih rasa nak makan durian jer... nih dah makan.... rasa nak makan lagik... emmm itu petanda nak gemuk lah tuh..... heheheheh
okeh...cakap pasal 'durian kualiti' nh.... letaknya kat damansara utama.... dekat tepi uptown.... depan starbicks tuh.....business hour sampai kol 12...kol satu pagi...gitu lah.....

jenis2 durian....


berlambak durian kat sini....
senarai durian yang dorang ada.... ngan rege skali ye...mahal skte lah....

durian ohhh durian...
isi dia memang besttt kannn

so..pada korang2 yang sukan deroyan.... kalau tatau mana nak tuju carik durian... g lah carik kat damansara utama / uptown nih....kalau tgh malam... rasa tak leh tido... ngidam durian... bleh jgk dtg sini.... dah kalu durian ada depan mata... rege mahl lah sket kan...hehehe




Comments

cik syahira said…
assalamualaikum.

kak,
sy tag akak. hhehe..
JIVEBUMZ said…
mak ai best nye tengok durian tu!!! terliurrrrr dah nie.. tolong tolong sape kah yg bersalah?? :P
daela said…
ADOI..SODAP EHH...
♥Syamelia♥ said…
aiyooo...
sedapnya durian itew...
wajib ajak hubby check this place out...
thx sid, 4 the info
Mama_anggun said…
aduuii....posa2 nih tgk ko nyer entry nih buat kecur air liur je la...iskk...!!!
adenium said…
cik syahira - insya allah... nnt saya ambik...

jivebumz - bersalahkahh..???hahahahah..

daela - jom g makan durian dila...

syamelia - amy... that's what my blog r for..hehhe... bla nak g tuh... nak ikut..hahaha

mama_anggun - best ko... tapi mahal lah...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam