PENTAS a.k.a STAGE

hah korang.... nak citer pasal stage.... nih kat tropicana city mall ye.... wahhhh.. menarik.. dekat jer untuk aku berkejaran ke situ......dulu aku nak nya lah g situ.... g stage lah.... tapi takde pergi.... nih nasib baik rose perasan....
macam banyak jer nak beli... tapi... err.. tak hengat ke...ini kan bulan bebas shopping... so... tunggu lah dulu.... lipstick... dah dekat nak habis...(katanya lah nak habis..tapi dua bulan pun.... blom bleh habis tuh..hahah)

tada... eyeliner... yang liquid tuh menarik sgt... tapi... disebabkan aku nih dulu..klau assigment lukisan.. arwah ayah yang buatkan... hah...skang..tak berapa nak reti luis kat mata..hahahaha.... tapi best lah...

mascara jugak ku terai ye.....harus kene beli...... aku macam dah berkenan lah plak kat product stage... motip...?? harga yang sungguh amat patut... tapi tak pernah lah terai kan...

itu lah mascara yang aku terai...hehehe

terai rose..terai... emmm bila kita nak buat lawatan ke sini rose...???

emmm...memang harus lah akan ada lawatan..heheheheh












Comments

♥Syamelia♥ said…
well... sempat lagi u check out stage...
hr 2 masa pg sana, i terus ke gsc, x sempat kemana2 :D

maybe akan check out gak someday...
xsilap ada lg 1 outlet, dkt MV rasanya...
atty's said…
nanti nak g gak.kt stage ni bawak akak ..
adenium said…
syamelia - amy... tuh rose yang peraan... so kitorang sempat lah jenguk2..hehehe

atty's - jomm...lpes gaji erk kakty...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam