snack @ naili's

dah kata pun aku dn makan itu sudah sinonim.... arituh...aku g naili's lagik... again kat ampang jugak kan.... tapi kali nih... aku layan snack jer lah.....
masa nih terserempak ngan Que dan linda jasmin.... tak sempat nak hambik gambar untuk korang.... kejapan jer dorang kat situ...minum jer kot... tup2 dah siap .....
nih my rambo tree kalau tak silap namanya.... RM8.9 if i'm not mistaken.... agak manis lah.... actually itu adalah buah kiwi... manggo n strawberry yang di blend......macam ice blended tuh ...

ubi kayu ... with sambal and kelapa.... harga nya lupa......
cucur bilis... best..aku suka... tmpat lain tak buat cenggini.... rm6...
cucur pisang... also rm6
emm nak g makan kat warisan kat klang tuh jer rasa... kat situ memng aku suka... sedap... dan murah pulak..... :-)





Comments

Gina said…
selalu lalu kat NAILI'S nie tapi tak berkesempatan nak makan kat situ.
kojah said…
adeh, pg2 bukak entry mkn wat terliur plak
atty's said…
sedapnya ubi tu sid.lama dah tak makan
*ayu* said…
layan snacking ngan sapa nih babe?
daela said…
hahaha..naili's adalah tmpt port aku masa dulu2..skrg ni dah x gi..sedey...!!!nnt kita g sesama yer sid..
haya_yaya said…
malas g klang ke,takut kena banjer kak yaya ko....huhuhuuu...meh laaa...meh laaa banjerrr...; p
adenium said…
gina - u should try...hahahaha....

kojah - pembuka selera untuk bfast..hehehe

atty's - best kakty...sambal dia pun besttt...

*ayu* - hish..orang cakap pasal makan..dia tanya ngan sapa plak...hahahah

daela - jommm... bila..???

haya_yaya - hish..kalau banjer kat warisan...bleh sesangat kak oiii... tapi nak g sana ..tak reti..hahaha

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan