stage

aku ada buat kumjungan ke stage baru nih... wahh.. terbabas bulan bebas shopping ku.... ooo tapi aku tidak lah sakan shopping sebenarnya.... memula terasa macam nak g stage... kebetulan gak... ada kengkawan yang nak pesan......
tetiba tgk ada 15% less .... lagik lah laju kaki aku melangkah kannn..hehehehe.... kira kira... tolak diskaun... tolak lagik kopun yang aku isi... bla..bla..bla.... aku bleh jadik member....
dah dapat jadik member... dapat plak lipstick free.... ngan dapat satu makeover free.....


ini kat stage MV


huishhh apakah di dalam beg merah itu....??? itu lah hasil rembatan sebenarnya.........kalau stage nih ada kat klcc... mesti malas gak nak g MV kan.... mesti dok mengirim kat kak red jer tuh... hehehe....


apa kat dalam kota tuh... emm tak payah lah bgtau... heheheh....rose kirim beli kan pengetip bulu mata tuh.... wahhh lentik lah ye rose lepas nihhh , yan plak kirim beli lips gloss... code number berapa erk yan..hehehehehe


kat atas tuh ... adalah aida...cindy dan jenny... yang sugguh lah peramah kat stage MV.... nnt aku nak buat appointment untuk makeover plak.... tatau lah bila kan...












Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London