kawan lama

jomlayn gambar food... heheheh... food dn blog nih...kan dah sinonim..... nih kat kenny roger... lama dah tak mkan situ..... nih kat MV...... as usual... ambik yang quater ih senang... la... dtg ngan 3 side dishes lah plakkkk... sungguh tak lengkaprasanya takde fries..kannnnnnnn
muffin kat KR (KR...emm macam nama seseorang..... emmm perlu ke aku mentiona..kannnnn..hehe ) memang marvelessssss.... dolu2 muffin jagong... besttt sangat.... tapi skang takde dah.... tapi muffin piang tuh pun not bad gak....
ini lah kawan aku tuh... kak iza... orang penang... tapi skang dok johor...dah husband dia keje sana kan... lma gak tak jumpa dia... dioa dok acalll aku ada kat MV... terus jumpa kt situ... kak iza ngan her first daughter... nadia... wahhh lama tak tgk.. dah besar dan cantik nadia....
acually my fren nih ada lah buat business sket... sket ke.... aku rasa tak sket jugak... since dia dah invest banyk dlm biz nih... and she is heppi with the bussines.... inilah biz nya.... perfume.... menarik jugak kan..... nanti aku buat entri pasal pefume nih....ada gak aku hambik sket ngan my fren... tapi tak sempat nak promote lah... sbb... aku tunjuk kat adik badik.. n kawan2...dah tak banyak yang tinggal....
so... nanti.. aku tunggu new stock from kak iza.. n aku akan promote kat sini ye pasal perfume tuh.....





Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London