di JB

lepas ipoh... ada trip ke JB plak.... rupanya... dah lama aku tak g JB.... last skali... thn 2005... two times aku g JB... satu official trip.... satu jenjalan ngan orang tuh...dah lama tuh..... ada jugak kawan kat JB... tapi klau takde hal... takde lah kot aku turun JB..... ni pun bersebab... kalau tak... not now lah kan......
gi kat FTZ nih pun. tapi tak beli apa2 pun..... saja nyinggah before check in.... hotel pun main terjah jer..walk in.... heheeh....sampai2 jer.... gi tgk laut kat stulang.......aku g ngan adik ...BL n haziq... punya lah suka haziq tgk laut kan....
club paradise... heheheh... tingat zaman 2005 dulu.... emmm... zaman2 muda... takyah lah nak bukan lipatan sejarah yang dah dilipat kan..hahahahaha.... walaupun orang itu memang tatau pun aku ada blog nih... tapi tak payah lah nak citer paper.....

kastam... emm zoll inpector...??? if u happen to read... eemmmm wie geth es dir..??? hehehehe... how's dublin...??? nglat lah u... balik kl tak jumpa kengkawan....
kitorang stay kat sini.... new york hotel... masa g official trip dulu pun aku stay kat sini.... masa tuh tgk surat ...new york hotel..???hotel apakah...??? hhheheh... tapi aku aalah tidak dinew york ye... di JB ajer.... hehehehe.....
dok ctc kawan2 kat JB... memasing pun ada hal.... aku pun takde intention nak g memana pun... cuma nak rehat sebenarnya..... my fren umning... keje nya dengan kuman2 dan virus... dan kene stand by timeH1N1 nih..... later baru kitorang jumpa ...tuh pun..aku ajaklepak kat my room je... malas nak g memana...hahahha...bleh..???
lagik pun aku kene baby sit haziq.... saja lah aku bawak dia tido ngan aku.... huh... punya berperangai dia...bila nak tido.... sebab dia hanya tido ngan umi atau abah dia saja...
apa yan aku buat.. hanyalah makan dan makan sahaja di JB..heheheh















Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London