aku di kuala selangor lagi

korang meh nak sambung episod aku g kuala selangor tuh.... sepanjang jalan tuh... aku dok tgk orang jual memacam lah.... tengok rambutan kuning...bestnya.... tup2 on the way balik dah takde.... manggis lah...frambutan lah...durian lah.... terasanya nak makan durian tauuu...

so lepas aktiviti memburu sea food ku selesai.... aku dok singgah lah minum2 kejap kat situ...dahaga wooo... tgh2 panas nih kan.....

pulut panggang aka pulut lepa...best gak....

aku minum cendol nih... huh... tengah2 panas tuh... rasa heaven sgt tau....
my fren nya ABC....
dah siap minum tuh... gi plak kat sebelah sana sket tuh...wahh tetiba ba durian... dah memang dari tadik nak makan kannn...so kitorang makan gak lah ..... padahal...dah kenyang nih...heheheh... so beli lah jugak sket kan...makan kat situ jer....
mavelessssss...
tapi manggis kat sini nampak tak menarik jer.... so... kitorang beli manggis yang kat tempat lain...di tepi jalan....
dah tuh nampak kelapa muda nak air kelapa muda plak.....
huh.... memang kenyang giller tau... heheheh... heaven nya rasa sesekali dok makan2 gini....











Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan