DRAMA : episode - kereta

babak 1 :



di dalam sebuah kereta pada suatu malam... hampir pagi pun... atau dah pagi pun... berkereta tatau nak g mana...



A : kalau tak, kereta ni ...kereta kita kan...

Diam

B : tapi still nama u... u yang bayar tiap-tiap bulan

A: ye lah... tapi kalau tak kereta kita kan...



kereta terus bergerak... dialong tadi tidak ada sambungan



babak 2 :



di hari seterusnya.. walaupun lokasi nya tetap dalam kereta.. tetapi pelakon adalah yang lain... dan kereta juga adalah kereta yang lain.....



waktu dah pagi... baru pagi.. awal pagi... masa melintas lepas concord hotel... ternampak satu kereta seperti yang selalu di naiki dulu... toleh ke plat kereta... tak pernah tengok plat itu.....



sampai di tol batu 3... tiba2 kereta itu kebetulan di tol sebelah... terpandang seat di sebelah pemandu... ternampak jaket.... berpaling lagi ke kereta tersebut... memang sah..plat kereta itu tak familiar dan tak pernah tengok langsung ....



takper lah di dalam kereta sendiri pun sudah ada wind-breaker.. kereta terus jugak bergerak....



-------------------------------------------------------------------------------------------------



drama apa nih... hahahaha...sebab tuh tak kuar kat mana2 tivi ke... sebab mesti korang tak paham... heheeh







Comments

cik syahira said…
@.@" blur sekejap.. huhu..
atty's said…
kereta..ku kereta mu.
Munirah Abd said…
xpaham...... detail pleaseee :D
adenium said…
cik syahira - pencerita pun adalah blur....hahaha

atty's - err...kereta kita...hahah

munirah abd - details...??? kene beli ticket lah..hahahah...
drive safely... :-)

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan