penattttttt

huh sungguh penat....so sunday adalah untuk aku bersantai santai... kat umah.... esok keje ... itu jer lah rutin hidup nih.....

friday adalah sgt hectic.... lps ofis... aku terus ke shah alam.... jemmm lah jugak ke shah alam.... ingat bleh abis cepat.... sbb malamnya ada janji lagik.... untuk jumpa kawan....

huh... tup2 lama pulak kat shah alam.... macam nak jumpa kawan lain hari jer... tapi... once cancel...tatau lah bila plak nak jumpa... working days... sibuk jugak.... sbb masa tuh... aku dah lemah sgt2... tak larat... macam nak tido jer.... tapi sebab dah lama takjumpa.... aku terus call cakap nak jumpa... hah.. tekad nih..hehehe....

midnite jgak baru dapat jumpa... boraak2... sampai hampir 5 pagi lak tuh... sebenarnya nak borak lagik... sampai 5 ptg kalau bleh...hehehehe...

tapi apakan daya... esok nya ada agenda.... nak ke kuala selangor.... huh... kol 10 dah nak kene bangun kan.....

settle kuala selangor... aku ke shah alam lagik.... untuk agenda sabtu..... tup tap tup tap.... kol satu lebih jugak agenda sabtu tuh selesai..... kol 2 lbih jugak baru dapat tido..... penatttttt.....

dah lama tak berjaga malam macam nih.... dulu dah almost tiap hari jugak kan.... tapi... walaupun penat.... aku tetap seronok... kalau tak seronok... takkan aku rasa mcm nak jumpa kawan yang lama tak jumpa tuh sampai 5 ptg kan...hehehe....

so... sunday... buat lah entri2 untuk auto publish ..hehehe... weekdays kan aku akan bizi semula....



Comments

kojah said…
kak, leh wat auto publish ek??nape sy xleh ek??
adenium said…
kojah - laaa... ye ker... dah boleh dah....
adenium said…
kojah - laaa... ye ker... dah boleh dah....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan