layan haziq jommmm



korang.... haziq skang sgt lah petah ..nakal...manja ....semua lah kan.... tak larat nak layan dia cakap... kalau tanya sumthing tuh...huh...siap tanya sebab musabab lah plak kan... berjela2 sebab dia... "kenapa... sebab apa...." lagik tak puas hati lagik tuh tanya.... bila dah puas hati senang jer jawab..."oo ye ke..." tatau lah dia paham ke tak....

bleh dia tgk satu citer tuh... dia tanya aku " along tak suka tgk citer "tut" ke... naper... kan along work kat "tut" .."

skang pun dah susah nak snap gambar dia... kecuali gambar yang dia suh kita snap jer...hah cenggitu lah jadiknya....kalau gambar yang dia suh snap nih...lps tuh ken main cepat dia nak tgk....

manja sesangat..... kalau tak kene sket ke... haper ke... cembeng lah.... cembeng yang melampau2 ok... kadang2 geram nengok ada gak.... yang tak tahan tuh... kalau aku buatkan susu... kalau dia taknak minum.... bleh dia cakap... "along buat susu tak best...." "..along buat susu basi...." bleh gitu.... sabar jer lahkan...

paling dia takut kat abah dia lah... kalau kene ngan abah dia... senyap... nangis tak berani... nnt abah lagik marah...cian plak tgk.... takleh pujukmasa tuh marah abah dia kang..hehehehe... yang best... masa adik aku meme cuti dok umah dia... kalau abah dia nak marah kan haziq kan.. abah dia suruh lah achik (meme) gi hambik rotan... bleh dia hajar meme cakap cenggini... " achik... cakap malas chik... cakap malas.." hahahahahah....








Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan