transformer -starscream

starscream dah kuorrr... eh tapi aku blom sempat nak g tgk lagik tau..... transformer yang dulu... aku dapat tiket free... yang kt GSC yang kerusi best tuh... so dulu aku ajak seseorang tuh tengok ngan aku kan....

transformer yang kali nih....macam nak ajak seseorang tuh jugak lah... tapi aku tatau bila plak nak free nih.... sunday depan nih kot.... kalau dia pun free ok lah kot.... kalau tak... aku g tgk ngan kengkawan yang lain... atau.... tak g lah tgk tuh ..heheh







Comments

*ayu* said…
ajak jeee.. muakakakakaaaaa
atty's said…
kalo sid takde teman ajak kty..ekekeke..
adenium said…
*ayu* - memng dah ajak pun...heheheh

atty's - betulnih kakty...jommmmm..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam