sessi penjagaan kulit dengan MARY KAY

actually kan korang...sunday harituh... kitorang (ayu the sun , rose dan aku ) g ke ke sesi penjagaan kulit MARY KAY ... kat jaya 33 PJ.... ini adalah atas jemputan Pn Iekan (Idamazuraina).. melalui kak red .....

itu lah Pn iekan ... sedang menerankan tentang product2 MARY KAY nih....

ini adalah antara product penjagaan kulit MARY KAY ..... memang lengkap lah... dari make-up remover... cleaser... toner... moituriser.... yang asas...sampai lah ke product yang advance ye.....

ini adalah Puan Nafisah.... sedang menerangkan tentang MARY KAY.... banyak jugak maklumat yang disampaikan... selain penjagaan kulit...... ada jugak peluang menambah pendapatan...jika berminat..... menarikkan.....

oooo...ini adalah hand satin kalau tak silap aku namnya.... untuk melembut kan tangan...lembut kan jer ke...??? banyak lagik fungsi ye.... ini memang seronok tau.... aku suka part nih...heheheeh...hahaha..bleh main pilih2 mana2 yang suka...??? bolehhhhhhh.... sebab ..aku jarang buat mende nih....heheheh

tadaaaaa..... itu adalah kedua2 nya tangan aku ye..... tangan aku.... percaya lah.... hahahahaha... ada beza kan.....itu ngambik ngan camrea dari phone aku... kalau camera godang lain... emmm mesti lebih jelas ye....hehehehe... suka part nih... sukerrr....

kalau korang nak tau dengan lebih lanjut atau... berminat untuk jadikkan tangan korang... seperti di atas... atau... mencantikkan kulit...... atau apa2 sahaja mengenai MARY KAY.... sila hubungi... Pn Idamazuraina detals as follow......

dah lah di jemput... kami dapat cenderahati..... (yang dipegang oleh ayu) dan jugak untuk kak red.... (yang dipegang oleh rose...nampak tangan jer ye...) hehehehe

thanks MARY KAY.... for the session... i'm looking forward to have more info ..etc..(takleh bgtau..hehehe)










Comments

attyfir said…
beshnya dpt diah tuh..
adenium said…
atty's - heheh.. best kakty..best..heheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London