aku di kuala selangor

jom layan gambar sea food.... nih masa aku g beli seafood kat kuala selangor.... untuk aktiviti hari sabtu hari tuh... ada bbq bebudak sekolah aku dulu...... semangat nih g beli.... menarik kan..hahahaha







no explanation lah ye... sebab aku bukan kenal sgt pun nama2 ikan kannnnnn hahahaha












Comments

Gina said…
geram tengok ikan-ikan tu..dahla segar, gebu-gebu pulak tu
*ayu* said…
kuala selangor?? kat sabak bernam ek? mauakakkakakakakaa...
cik syahira said…
assalamualaikum kak.

eh cantik la siput yang panjang-panjang tu!
hik hik..
teruja sekejap..
wink.wink..
adenium said…
Gina - huh memang fresh lah gina.... bestt...

*ayu* - SB depan lagik.... nampak sign board jer... tak sempat hambik gambar..hahah

cik syahira - w'salam... haah..dia kata makan mcm siput sedut ..hehehe
adenium said…
Gina - huh memang fresh lah gina.... bestt...

*ayu* - SB depan lagik.... nampak sign board jer... tak sempat hambik gambar..hahah

cik syahira - w'salam... haah..dia kata makan mcm siput sedut ..hehehe
kojah said…
hah??akak penah wat??bila?sumpah sy xtau pun la...bukan nk tiru...nk wat cmtue sbb cousin yg bg idea la!
adenium said…
kojah - cool lah beb... pehal mlatah plak... moskelll ...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam