nak ikut ke

Congratulations! You have successfully secured yourself a pair of (2) invites to the premiere screening of The Punisher: Warzone!


apakahhh itu... aku dapat mail tuh dari nuffnang... thanks nuffnang...
harituh kan ada entri aku pasal ni ...ramai yang komen malas nak buat slogan.... tapi kan korang...aku rasa ramai yang tak masuk... sebab tuh aku dapat...heheheheh... reti ke aku berslogan bagai...???? reti??? hahahah... jom gelakkk kan aku...peluang nih....kalau korang tgk slogan aku pun korang gelak jugak.... pasalll.... aku hambik jer kat synopsis tuh... pusing2 sket... welll itu lah yang aku buat kalau nak buat mende2 yang perlu ada slogan nih...hehehe
aku dapat dua tiket lah kan... sapa nak ikut...???? dulu masuk contest madagascar dari blog kak red aku dapat 10... so bleh lah bagik2 jer kan... dah nih dapat dua... kene ajak lah kot sesapa... abisss... kalau aku tak ajak... aku nak ke tengok sengsorang ....???
ada dua orang jer yang aku terpikir nak ajak... kebetulan dengan sorang tuh... baru jer cakap pasal wayang pagi tadik .. dia cakap " along tak perlu teman dah kot..."... hah dah ko cakap cenggitu... kan aku dah malas nak ajak..heheheh...so konpem yang sorang nih lah aku akan ajak..hehehe.. lagikpun sebab arituh dok sebut pasal wayang gak ngan dia..tapi tak gi pun...tapi dia nak ikut ker...??? .
so..kalau dia baca nih... cayalahhhh... u akan diajak...muahahahah...

Comments

attyfir said…
camner le kty leh terlepas..nie..
kalo tak menang hah dua tiket leh dating2 ngn along..
UmiMia said…
ehehehehe....bodyguard ker....
Mya said…
wah bestnya... selamat menonton!
MY HEART said…
Nak itot......
adenium said…
atty's - takde rezeki lah tuh kakty...takpe len kali bleh cuba ye..hehehe

umimia - err... gulp... heheh

Mya - tenkie.. nak ajak pun ada dua tiket jer.. :-)

hanarose - halamak... dah occupied lah... hahahaha....

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan