r-o-z-a-n-a

tetiba jer ada lirik lagu nih kan.... actually aku suka sgt lah lagu nih...sejak skolah2 dulu lagik la... masa zaman search nyanyi lah.... skang Voice of Euphonious a.k.a VE pun nyanyi... besttttt sungguh.... so lagik lah aku suka.... korang suker ke... tak kesah lah suka ke tak..
aku dengar lagu nih..dok perasan lah org nyanyi kat aku... nama wpun tak sama... tapi ada lah depan tuh sket2 cam nama aku kan...muahahahah.... tapi perasan ajer lah.... sebab nan ado lah yang dok nyanyi lagu nih kat aku derrr.... nanti aku letak lagu dia plak sok bebila ye...


Gadis idamanku
Hanya engkau yang satu
Hadir lah dalam mimpi mimpiku
Biar seribu biar ramai menganggu
Pada ku engkau lah Ratu
Sejak mula bertemu
Kau buat siangku sedingin salju
Dan malam jadi hangat
Sehangat cintamu...Kasihku
Rozana
Kau Gadis idamanku
Dua hati menjadi satu
Bila kita bertemu oh Rozana
Rozana
Gadis idamanku
Bila kan sampainya waktu
Kasih kita bertemu dalam cinta
Rozana

Comments

atty's said…
lagu nie beh..
meh nanyi sesame ..
Rozana
Gadis idamanku
Bila kan sampainya waktu
Kasih kita bertemu dalam cinta
Rozana.....
yeh ..
haya_yaya said…
kena lak cite ROZANA kt tv3...
layan gak cite tu...
adenium said…
atty's - hehe..nih mesti kakty tak miss samarenda kan..

nurul... ooo yeah... let sing sis...wooooo...

haya_yaya - hah tuh lah kak yaya... tapi saya tak ikut sgt asyik miss jer....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam