bawaku terbang...

aku nih...macam nak terbang kat mana2 jer kan.... actually... aku nak g kuching... wahhhhhh ... macam pest time nak g jer nih.... nak kata byk kali sgt tak lah...tapi kalau sepuloh tuh dah lebih lah akn.... tapi dah kalau dapat g free... aku g jer... heheeh... actually my aunty-mak lang... yang ajak pergi... aku rasa..ok jer lah kot... sebab all this while... aku g keje... wpun kadang2 sempat gak g sana sini
actually maklang dapat 200 voucher dar AA... so dia bawak lah aku ngan my kazen Imran skali join the trip... memula dah booking untuk maklang n frens... tiket aku ngan imran 1 hour later... takper lah... err..siap dah order makan sekali dlm flight... kata pun free kan... so aku kene lah arrange kan 'on the ground' punya aktiviti... maklang dah tanya hari tuh tmpat yang ganti tebedu tuh... so... aku akan arrange for them to serikin untuk shopping2... aku nak g ke erk... panas wooo temapt tuh....
dulu maklang memang selalu jenjalan ... since dah ada cucu... kurang sket... dari dulu lagik.. memang aku akan bookingkan air asia maklang kalau dia nak fly guna air asia... actually maklang baru balik dari chiang mai... early march nih nak g kk... then nih skali nak g kuching... this is not the pest trip to kuching for her jugak... anyway..thanks maklang



























Comments

Liza said…
have a pleasant trip and enjoy your break
attyfir said…
mayang nak ikut...
adenium said…
liza - thanks kak liza... jom lah join gak...

atty's - kakty jom lah... my trip nih..return...siap order makan ..book seat... blom pun sampai rm150 ... heheheh...soooooo cheap kan...
haya_yaya said…
besh..beshh...asik jalan jer...
nak itott.....
Ruby Alias said…
mu dah contact kak tun? ..aku ni pun x jejak lagi sarikin tu ..ker aku dah pergi masa aku bebudak aku dah x ingat..hehe..alang2 charter van g pontianak terus la kalau bontot sumer kebal2...half day trip ..pontianak not bad gak..g istana lama...lepas tu g khatulistiwa point zero tu ..kalau rajin lagi teruskan perjalanan sampai ujung borneo n amik feri ke java ..or bali ;)
adenium said…
zoe - weii zoe apa ada pontianak best ke erk...?? this is trip for aunties..except me n my kazen..hehehe
adenium said…
haya_yaya - jom lah kak yaya... tiket murah jer skang nih....

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan