layan jer lah...

korang.... skang kan aku takde boss...so meeting sumer tuh aku kene lah pergi.... kalau keje dok dengar jer... ngntuks gak lah kan... dah kalu ganti boss ada lah yang kene tuh... tapi seriesly sebab dah beberapa malam aku tak cukup tido.... so...wpun ada isu yang aku kene peka... tapi aku ngantuk jugak lah.... aku dok snap gambar sana sini.... hehehe... and the coffee... to keep me awake ....

hidup skang nih rasa tak terurus jer tau... itu nak kene pikir...ini nak kene buat... lepas tuh...kene pikir ini pulak... dan buat itu....smlm bila aku dok ckap2 ngan mr bodiguard...pasal kucar kacir aku nih... tetiba dia tanya...'u pandai manage tak..??' ... macam nih lah ye... kalau dah sumer mende nak kene buat dan pikir serentak... dah lah banyak... bila dah dapat...dorang buat tatau pulak... so aku kadang2 tatau yang mna prioriti lagik dah...

haziq nih kalau aku nak g dinner nganmr bodiguard...manjang jer dia nak ikut... dah mr bodiguard pun rajin jer layan... so bawak jer lah... bukan kira siang malam... kalau dah dia nak ikut... masa nih dia tgh bad mood (gaduh ) ngan mr bodiguard...bila aku nak ambik gambar...elok jer dia... bila mr bodiguard nak ambik gamabr dia..ken amin lagik tutup muka bagai... hah tuh lah u... sapa surut menyakat dia....sampai arinih tau dia taknak kawan u...
apa kaitan antara dua gambar tuh... emmm ... aku wujud dlm kedua2 citer tersebut...heheheh


















Comments

attyfir said…
BHUSAN GAK KALO KENA GANTI BOS....lagi kalo kena g meeeting..
kty lebih suka g antor brg ke..leh nular..huhuuhu
Amiha Ayu said…
dua ker tiga? working life, satu, mr bodyguard dua, ajiq, tiga.. ahhahahahahaha
adenium said…
atty's - memang betol kakty... tapi apakan daya..heheheh

*ayu* - famili... bodiguard... frens... all bonding togahter lah ayu..heheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan