momok

korang layan citer niyang rapik bagai tuh...???(ayu the sun memang layan ye..hehe)... aku tak gemar lah citer gitu... nih semalam minggu nih.. dah kuar citer baru... ntah haper tajuk..aku lupa... i was sitting there..sebab ada mende nak kene buat on the net... since my sis baru lepas online depan tv...so aku just continue guna lappy kat situ gak ye...
haziq panggil hantu ke bagai tuh as momok tau...malam tadik..dia dah nak tido... tetiba kuor... 'ter momok ker' (citer momok ker...)... then terus join my 3rd sis layan citer tuh... korang ingat berani ke budak chubby nih.... nan ado ye... bila adik aku dah nak tido... dia datang dok bertepek sebelah aku plak....heheheh...

tengok lah tuh.... muka haziq series tengok momok... he's getting smarter... (macam mamalong dia lah... kwang3x... bila lagik aku nak perasan...)...dulu kalau kita nak ambik gambar... dia sebok nak tgk camera... malam tadik... aku cakp... 'jiq... jgn pandang sini.. tgk tv dulu kay... mamalong nak ambik gambar masuk blog'... wahhh... tgk lah tuh.... lps tuh bila aku tunjuk... bleh dia gelak tgk gambar dia... so cute..so smart kan... (weii anak buah aku... aku lah kene puji... hehehe)...
selingan sket... orang dok cakap citer rozana... aku pun layan gak malam tadik... tgk hero tua yang tetap menjadi pujaan hati ramai tuh... rosyam la... masa adegan rita rudaini sampai dengan s40 dan rosham ngan the red E36 the 3 series tuh...
haziq tetiba tanya aku...
ajiq: 'long ter apa...'
aku : ' itu lah car mamalong nanti...(ini perasan ye..sila gelak kalau nak)..'
jiq: 'ter apa..?'
aku : 'car mamalong lah...volvo..'
jiq : 'ter apa..??'
aku : 'errr citer apa..?'
jiq: 'emmm...'
aku : ' ...rozana...'
jiq : '..oooo...'

motip nya... aku memang dah tension ngan keadaan kepatah kaki aku ye....heheh








Comments

BaiDuRi said…
tu la..bebudak skrg ni kalo slagi dia tak dpt jwpn yg dia nak, mmg dia akan tanya sampai puas hati..yang kita lak tak phm soalan dia..ter=kete?or ter=cerita??hehe..yg best tu dia tau kita tak jawab soalan dia..

Drama tu cerita Keliwon..hehe.pun tak sengaja terlayan mlm tadi..
Munirah Abd said…
citer momok mlm tadi takutkan..hahaha
for me takut arr..siap tutup2x muka ngan kain..
eee yewww xsuka citer rozana tu!!!
Harry said…
hi mayang, i ada cuma sibuk skit, just tgk blog kekawan, nak update tapi tak sempat...sibuk dok meniaga cream caramel..ada orang org every week..
adenium said…
baiduri - hah tuh la...letihhh mamalong dia...

munirah - takut ker.... haziq tgk ok jer....heheheh

harry - hey..glead to hear u ... dah bersawang blog u... ingat mana g... erk... series ke nih..pasal caramel...???
Ruby Alias said…
berani lagi si haziq dr KAK Aunty Bee nyer ..aku kalau dok sorg takde nyer nak tune to crita2 gitu ..imaginasi terlebey lepas tu..
Unknown said…
comei la si ajiq wat muka cam gitu.. geram je rasa nk picit2 pipi dia..
adenium said…
zoe - hehehe... sama lah aku dok sengsorang kat bb tuh pun..nan ado kutengok..
adenium said…
jivebumz - hehehe..jgn..silap2 kang ...dia yang picit2 pipi kiter..hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan