makan lagikkkkkkkkkkkk

hah citer makan lagik ker.... larikkkkkkkkkkssssss... ini cuti federal teritory day... so diet pun cuti kay...nih nak citer makan kat village park restaurant.... my 2nd time here kot.... penah dtg sini dulu.... restorant nih located kat Damansara Utama... opposite bank rakyat... parking korang jgn harap nak dapat depan kedai... unless u r lucky ler... to play safe... park jer kat parking area...

aku tak close up la... sebab aku pun kene jaga nafsu makan lah korang....adoiiyaiiii..tersoda sungguh... tapi nasib baik ..... keimanan seorang aku yang kuat....hahahahah... nan ado aku ngambik itu semua ye.... percaya ke.....


tadaaaaa... hah kan dah kata... i only had coffe n half boiled egg ye...


okeh.... ini plak kat william.... kat taman megah kot... takleh nak bgtau the place exactly... sebab dah berkali2 kol ayu the sun baru jumpa ye....dah ujan lebat giller... tapi sebab dah lama dengar citer...tapi tak penah gi.... so aku kuatkan lah jugak usaha... tq 'mr bodiguard'... sebab sampai jugak kat sini...hehehe... itu adalah nasi goreng ketam 'mr bodiguard' ... softshell crab ye... my fave crab...

ini aku punya salmon.... emmmmm i luvvvv salmon sooooo muchhh (...not your uncle lah...hehehe)... ntah mende nama nya aku pun tak ingat.... oily lah... tapi ...bukan ker food yang menggemukkan itu memang best...ada mash potato n gravy... lps tuh ntah sayur haper....salmon dia best.... sukerrr...
motip...nak tunjuk air ribena ngan laici kat meja mamat baju ijau tuh... memula aku order yang tuh... dengan tamaknya nak jugak yang tuh... sungguh tak sedar diri...ujan lebat.... tapi seb baik dorang silap dengar... dpt ribena jer... so gelas kecik jer lah....
nak g lagik lah... sebab masa aku tgh makan... macam2 makanan yang besttttt lalu lalang kat depan meja aku tuh.... meja yang next to us tuh makan spaghetti... aku agak... carbonara meatballs kot... so yummy aku tgk.... (dengan tak sedar yang kat depan mata masa tuh pun dok susah nak abis...)... so wajib ada kunjungan lagik... seabb banyak mende nak try lagik ye....

































Comments

itangmanih said…
village park tu hampir tiap2 minggu saya pi on weekends...hehehehehe
adenium said…
itangmanih - woooo... port tatap lah nih erk..hehehehe...
Unknown said…
Kita taknak tau pasal makan tu.....kita tgh tekak rasa pahit ..Udah ada bodyguard baru ker????????
Mama_anggun said…
sid, william tuh mmg ummpphh!! aku pun rajin gak gi sana...ko kena try air manggo laici blended lak...perghhh...layannn!! pehtu ko try lak cheese nan dia...seafood carbonara spegetti...iskk...mmg tak bleh blah..

aku ada amek gambo..nnt aku post la...kena carik sbb dah lama tak pegi...hehhee
Ruby Alias said…
village park tu kalau g on weekns..awal pagi bru la mu dpt parking dpn shoplots situ ..and sumtime hv to wait to be seated..lontong/nasi lemak situ not bad

william ni aku byk kali dah dgr but nvr been to ..mu WAJIB bawak aku naik keta baru mu g sana nanti ..tunggu jer ketibaan ku yaa..
adenium said…
dy - org demam..dok diam2..:P

mama_anggun - memang plan nak g lagik nih..heheheh..jom lah jugak...

zoe - zoe.. aku tak sabar nih ko dtg ni.. sebb memang aku nak g lagik william tuh... jommmmmmmmmmmmmmm
Mama_anggun said…
dia bukak malam je kan?? kalau siang leh gak lunch sama2...

tp kalau ada plan nak gi...leh roger2 la...
adenium said…
mama_anggun - kalau aku roger...ko kene banjer..hhahah..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan