tanjung puteri

dah lama tak lepak kat nasi lemak tanjung puteri @sri hartamas ni.... malam taadik ingat nak makan murtabak spore tuh... tapi takde pulak.... aku dah byk kali citer pasal tempat nih.... taapi kali nih aku dah malas nak letak gambar food bagai lah kali nih.... sebab apa...???? sebab aku tak makan beriya pun......
kalau dtg sini.... korang bleh dengar lah lagu2 lama .... yang aku sendirik pun memang tak pernah dengar..... dan dorang ada gantung gambar2 lama.....

kalau nak makan nasi lemak or nasi putih... ada mcam2 lauk.... selian tuh ada gak macam kat menu nih...

aku minum air n makan cucur jer ..... saja ambik gambar nih... sebab nak tunjuk gambar minah yang pakai baju merah tuh.... itu maya yang pelakon tuh.....dia dah kawin ke... or mung bf dia kot yang mamat pakai baju hitam tuh..... malas lah aku nak close up kan.... ambik dari celah2 air tuh jer......
















Comments

BaiDuRi said…
..baru mlm tadi tgk dia berlakon dlm anak betung tu..rasanya dia mmg dah kawin kott..eh!tatau ler..tapi nampak bdn dia mmg naik ler dari dulu..kat luar nampak mmg berisi ker?
adenium said…
baiduri - emm tak pasan plak... sbb tak ambik pot lah kat dia nih..hehehe...
BaiDuRi said…
tak amik pot, tapi pi amik gambo..
adenium said…
baiduri - ambik gambo sebab untuk korang... kot2 lah ada yang minat maya kan... nak ambik gambar jelas.. photog kata kene ambik gambar ngan dia... malas lah..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan