bellamy@nite

bellamy againnnn??? ok...ok...this is not the first entri bout bellamy... tapi korang aku nak citer gakkk..but this is the first time ever i had dinner @ bellamy kan... korang..aku lapar giller sebenarnya... nak makan kat aiport tak sempat...since aku asyik dok tukar flight...sampai 'mr bodyguard' pun mula membebel...heheheh...dia takut dia pun kene tukar schedule nak hambik aku... no lah 'mr bodyguard'....
memula plan nak g makan kat tupai2... ntah camner bleh pusing semula g bellamy....
kalau korang nak tau... bellamy skang bukak jugak waktu malam.... till 11pm.... so kalau tatau mana nak g dinner.... bleh dtang sini.... aku happen to know pun sebab arituh aku tanya tuan kedai tuh... masa aku dtg sini...

air laici aku... dua tiga menjak nih... aku asyik minum air laici jer...
kerang n sotong... my most fave seafood nih.....tapi cara dorang grill nih best lah... jom korang..... kita g sini dinner... aman sket dari lunch tau.......

dan ikan pari.... i likeeee....

korang perasan tak... bulan januari nih... aku asyk makan tak hengat kan..... adoiiiiyaaiii aku risau lah ...so... no more makan2 lah lepas nih.... heheheh... sapa nak bet ngan aku....hehehe... aku nak capai berat ideal before my coming birthday...oppsss... birthday...?? rose u pun target nak loose some kg before my birthday kan... so apakahhhhhh?????















Comments

itangmanih said…
penah gk pi dinner kt bellamy...aman sungguh...hehe..cuma x byk pilihan ikan la..mlm ni nk pi la!terliuq tgk kerang itewww
adenium said…
itangmanih - nak ikut...hehehe
Mya said…
aiseyyyy terliurrrrr...
azimask said…
hihi kena pakai korset nieh....
premium beautiful..
heheh mau???
Wawa_Nadwa said…
sedapnye kerang n ikan bakar itu.
menyelerakan.

=P
piayuco said…
dh lame xmkn maknan sebegini..rasanya last bln pose aritu mkn dgn mber2 kels masa buka pose..teringin lak..
Diana-k said…
ewah ewahhh...mane pegi diet plannn nieeeeeee???
ni gara2 tgh bahagiaa dgn bodyguard laa nieeeeee.....
muahahaha
adenium said…
mya - hiksss sajer jer kan letk gambar cenggini..hehe

mimie azimask - hehehe..memang pakai nih.. cuma masa makan takde lah pakai...hehe

wawa_nadwa - memang sedap tau wawa... dengki nih..hehehe

piayuco - pe lagik..jom lah banjer kitorang gaji nih...

diana-k - ini haper nya cerita nih... apa yang bahagia nih...??? ini citer makan lah..muahahahahahah
Ruby Alias said…
ni pun aku dah masuk dlm list nak g naik keta baru mu haha ..tunggu ko sidaa...dont run away! :P
adenium said…
zoe - no problem beb.... march kan... kan kita dok serumah time tuh..heheheh
Amira Zafirah said…
ikan bakar tu tempting giler seyy
adenium said…
Amirah Zafirah - hahaha...mira..kalau tak tahan..tutup mata...hahah

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan