aero-dynamic

untuk makluman... tajuk diatas..tidak ada kene mengena dengan apa yang aku nak cerita.... dan paling korang perlu tau.. aku pun tak pasti ada ke word macam tuh... ini bukan citer kapal terbang ye....
ini lah tempat aku dok ber aerobik ...2 kali seminggu... itu jadualnya lah... pergi nya... hehehe.. kalau dapat 2 kali best lah... kecik jer tempatnya... tapi ok lah... korum yang tetap pun...bukan ramai sgt..... just nice lah tempat nih... tapi yang aku tak suka... kalau ada yang dtg ramai2 tetiba join... bkn pe... sesak beb.... kalau nak join pun berpada2 lah kan... kaalu dah nampak cam cramp... jgn lah bersesak.....kalau takat nak suka suki... emm malas aku nak komen... aku nih kan gigih..hahaha...
aku nak beli steps nih la.... dulu masa join sweating club ... macam2 step dah aku dapat... skng lupa segala lah... aku suka sebab hi-impact... buat sket dah rasa penat... bkn pe korang... kalau penat tuh...bleh perasan byk kalori dah terbakar kan... dengan kata lain... bleh perasan cepat nak kurus....heheh












Comments

attyfir said…
rajin mayang g klass.aerobick..elok..tu utk kesihatan
haya_yaya said…
potluck thn ni kna pakai nametag beso bagak letak kt dahi ek...
mesti da x knal nih...da kuwus...
MY HEART said…
wah cam best ge erobik.. nak join sekalik.... leh kuruskan badan ahaks!
adenium said…
atty's - heheh.. bukan untuk sihat jer nih kakty.. nak kurus jugak..hehe

haya_yaya - amboitt kak yaya... perli tak hengat nampak..hehe

hanarose - jom lah... 2 kali seminggu tau...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan