rojak buah @ ttdi

hi korang.... nih aku nak share something.... emm as for me the best rojak buah in town... located @ ttdi.... depan 7-11 Jln Tun Mohd Fuad .. opposite KFC... dekat dgn popeye.... skang dah tak stay kat TTDI..jarang lah jugak dah aku makan rojak nih... tapi kalau rasa nak makan... sanggup aku dtg sini beli masa lunch time... ofis aku ke TTDi pun less than 10Km .....

kalau aku beli tak nak letak nenas... cuz aku tak reti makan nenas...


ada tauhu bakar jugak....
kalau air soya nih... bagik aku biasa jer... cuz i have another best soya drink in town...heeheh..kat TTDI jugak.... jenny jugak nama dia...errr..kalau nak beli soya yang best kat ttdi ada few location jugak.... i.e depan pasaraya TTDI... kat JLN Burhanuddin Helmi tuh... (or aminuddin baki kot).. dan van yang jual tuh.. ada gak kat kiara park TTDi... so lps jogging bleh lah layan soya...
kalau dulu every saturday memang aku tak miss lah singgah sini... kecuali aku takde kat TTDI.... the price dah nak anik sket..... buat still worth lah korang... gi lah try... (aku takde share tau ngan jenny nih...)

tauhu bakar........





































Comments

haya_yaya said…
apesal ailio tetiba byk lak dlm mulut ni kan..?
aisehhh.....
yang,bju tu akak caj rm 130..coz guna japan bead..
kalo biase2,less than 100...gitu..
adenium said…
haya_yaya - kak..gi lah ludah..watper simpan...
okeh... nnt kita ctc pasal beads tu erk..hehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan